دانلود تحقیق مبانی نظری مزیت رقابتی با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی مبانی نظری مزیت رقابتی با فرمت docx در قالب 50 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات50
حجم6 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی مبانی نظری مزیت رقابتی با فرمت docx در قالب 50 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

مبانی نظری مزیت رقابتی

2-9- استراتژی بازاریابی

2-10- الگوهای عقلایی تدوین استراتژی بازاریابی

2-11- گونهشناسی استراتژی‌های سطح کسب و کار بر اساس نقاط مرجع استراتژیک

2-12- مفهوم سازی مجدد استراتژی رقابتی

2-13- مدل نیرویهای پنجگانه رقابتی

2-14- یادگیری سازمانی و راهبرد رقابتی

2-15- مزیت رقابتی

2-16- عوامل موثر بر مزیت رقابتی

2-17- نگرش های مرتبط با مزیت رقابتی

2-- هوشمندی رقابتی

2-19- انواع مزیت رقابتی

منابع

 

 

 

در گذشته استراتژی بازاریابی به‌عنوان بیانیه­ای که تعیین­کننده مسیر حرکت سازمان در دستیابی به اهداف بازاریابی است، تعریف شده است (کاتلر و آمسترانگ، 2001). محققین بسیاری، مفهوم استراتژی بازاریابی را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار داده و تعاریف بسیاری از آن ارائه داده­اند که در ادامه به تعدادی از این تعاریف اشاره شده است. بنابر تعریف هامبریک و دیگران (1996)، استراتژی بازاریابی شامل اتخاذ تصمیماتی بلندمدت و تخصیص منابع لازم برای توسعه حصول در حوزه­های تدوین اهداف بازار»، انتخاب بازار هدف»، قیمت‌گذاری»، بسته­بندی»، تبلیغات» و توزیع» می­باشد. مدیران بازاریابی، به هنگام توسعه فعالیت‌های حوزه وظیفه­ای خود با 2 دسته از متغیرهای کلیدی سر و کار دارند؛ الف) متغیرهای مرتبط با آمیزه­های بازاریابی ب) متغیرهای مرتبط با تولید محصول (گونزالس و دیگران، 2004). معمولاً تصمیماتی که در راستای تدوین استراتژی‌های بازاریابی اتخاذ می­شوند با هدف دستیابی به افزایش رضایتمندی مشتریان و در جهت کسب سود بیشتر برای سازمان می­باشند (جاوورسکی و کوهلی، 1993).

 

 

 

انتظار بازارهای جدید» و تمایل رقابتی میان سازمان‌ها، ضرورت ارتباط همه جانبه و اثربخش میان تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان، خرده‌فروشان و مشتریان را بیش از پیش آشکار می کند. لذا برای رویارویی صحیح با این چالش‌ها، تدوین استراتژی‌های همسو در حوزه­های تولید» و بازاریابی» به منظور دستیابی به اهداف تجاری سازمان ضروری به نظر می­رسد (کامار و سادارشان، 1988). اسکینر (1986)، چنین استدلال می­کند که دستیابی به یک مزیت رقابتی پایدار، نیازمند ارتباط اثر بخش میان استراتژی‌های تولید و بازاریابی است و هر دو این استراتژی‌ها باید مثل ستون­هایی مستحکم، پشتیبان استراتژی تجاری سازمان باشند. مطالعات نشان داده است گسترش روابط نزدیک میان واحدهای تولید و بازاریابی سازمان‌ها، با اتخاذ تصمیمات مربوط به توسعه محصول و فرآیند، باعث افزایش کیفیت محصول می­شود (همیلتون، 1991). از سوی دیگر ویل رایت و کلارک (192) در تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند که رابطه نزدیک میان واحدهای تولید و بازاریابی نه تنها منجر به توسعه طراحی محصولات می­شود، بلکه باعث افزایش کارایی در تولید و به تبع آن به افزایش عملکرد کلی سازمان نیز منتهی خواهد شد (کلی و فلورز، 2002). با توجه به اینکه در عمل، اغلب فعالیت‌های واحدهای تولید و بازاریابی در قیاس با یکدیگر در جهت دستیابی به اهداف غیر همسو برنامه­ریزی می­شوند، مدیریت رابطه بین این دو حوزه عملکردی بسیار چالشی بوده و در بسیاری از موارد، مشکلات و تعت موجود میان آنان، سازمان را از رسیدن به یک موقعیت رقابتی مستحکم در بازار محروم می­سازد (شارما و ملهوترا، 2002).


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

تحقیق جامع و کامل ماهیت اوراق قرضه

تحقیق جامع درباره انسان شناسی و فرهنگ تحقیق جامع درباره انسان شناسی و فرهنگ

تحقیق جامع درباره ماکس وبر جامعه شناس ماکس وبر جامعه شناس شهیر آلمانی اواخر قرن نوزده و اوایل قرن ب

تحقیق جامع درباره اوقات فراغت تحقیقی جامع درباره اوقات فراغت در ایران و چند کشور دیگر دسته

جزوه پاورپوینت درس مبانی جامعه شناسی

پاورپوینت درس جامعه شناسی سازمانها

پاورپوینت انواع دیوار ها

رقابتی ,بازاریابی ,مزیت ,  ,استراتژی ,میان ,مزیت رقابتی ,رقابتی 2 ,    ,استراتژی بازاریابی ,تولید و ,میان واحدهای تولید ,تحقیق بررسی مبانی ,دانلود تحقیق مبانی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معماری ، پروژه ، پاورپوینت اینجا همه چی هست نقد و بررسی قاصد سولدوز وبلاگ هم مسیر | دلنوشته های رضا محمودصالحی پاورپوینت پیام های آسمانی هشتم ***پرتال تخصصی مهندسی عمران *** دانلود کده yaraplus با ولایت تا شهادت